Q&A
Jak mogę zapłacić za ProductCamp?
Jeśli kupujesz bilet na piątkowe warsztaty (upoważnia do wejścia również na sobotni camp) nie ma innego sposobu płatności niż przelew bankowy. Jeśli kupujesz bilet tylko i wyłącznie na sobotni barcamp istnieją inne sposoby płatności, które obsługuje Evenea. W przypadku pytań prosimy o kontakt na tickets@productcamp.pl
Czy wystawiacie faktury VAT?
Tak. Po zamówieniu biletów na warsztaty wysyłamy emailem fakturę pro-forma, którą należy opłacić w ciągu 5 dni. Nieopłacenie faktury na czas oznacza anulację zamówienia. Po zaksięgowaniu płatności wystawiamy fakturę zaliczkową, a po zakończeniu ProductCampa fakturę końcową. Dużo tych faktur? No cóż... przepisy.
O co chodzi z tym barcampem? Dlaczego nie ma agendy?
Celem wydarzenia jest wymiana doświadczeń, networking i dobra zabawa. Formuła barcampu polega na tym, że nikt wcześniej nie selekcjonuje wystąpień, nie ma formalnego “call for papers”, czy z góry ustalonej agendy. Każdy uczestnik ma szansę opowiedzieć o swoich doświadczeniach, zrobić prezentację, czy poprowadzić sesję dyskusyjną. Motto barcampu to “No spectators. Only participants”. Organizatorzy zapewniają sale, smaczny lunch i animują imprezę, ale agendę dnia układają sami uczestnicy. Program powstaje o 8.30 rano, gdzie prowadzący prezentacje rozwieszają swoje tematy na barcamp boardzie. Przygotowaliśmy dla Was blisko 50 slotów prezentacyjnych, po 30 min każdy. Równolegle odbywać się będzie 6 sesji barcampowych, więc wybór, na co się wybrać, może być czasem niełatwy.
Jak wygląda rejestracja? Czy potrzebuję biletu?
Wstęp na barcamp mają tylko osoby, którzy opłacili wpisowe przez serwis Evenea, lub bezpośrednio u organizatora. Nie trzeba nic drukować, jedynie stawić się w Sobotę 10 Czerwca między 8.00 - 8.15 rano, żeby punktualnie o 8:30 być przy barcamp boardzie.
Czy można podjąć decyzję o zmianie warsztatu już po zakupie biletu?
Niestety nie ma takiej możliwości. Bilety dostępne online na każdy warsztat podzielone są na pule promocyjne Super Early Bird, Early Bird i Regular. Każdy warsztat i każda pula sprzedaje się w innym tempie, stąd podjęliśmy decyzję o nie wymienianiu biletów na warsztat.
Jakie są zasady zwrotu biletu?
Rezygnacja z uczestnictwa w ProductCamp oraz zwrot biletu możliwe są do dnia 26.05.2017. O chęci zwrotu należy poinformować pisząc na tickets@productcamp.pl. W przypadku zwrotu biletu, zwrot opłaty nastąpi do 14 dni roboczych. Po ww. terminie zwrot biletów nie jest możliwy.
Czy jest możliwość przekazania biletu innej osobie?
Tak. Przekazanie biletu może nastąpić nie później niż do 26.05.2017. W przypadku chęci przekazania biletu innej osobie należy poinformować nas o tym fakcie pisząc na adres tickets@productcamp.pl. W emailu należy podać dane osoby, na którą bilet ma być przekazany.