Czego
możesz się
spodziewać?

CREME
DE LA CREME BRANŻY PRODUCT DEVELOPMENT

Barcamp Day to drugi dzień ProductCampa. Uczestniczą w nim osoby, które na co dzień tworzą i usprawniają produkty cyfrowe, usługi saas & e-commerce. Produktowcy, designerzy, researcherzy i analitycy dzielą się wiedzą, praktycznymi kejsami i poradami jak projektować i budować lepsze produkty.

Dużej
dawki wiedzy

Na Barcamp Day planujemy ponad 50 prelekcji. W 6 salach prelegenci poprowadzą równoległe sesje o różnorodnej formule.

inspiracji
i atrakcji

W wydarzeniu biorą udział praktycy z całej Polski i Europy, tworzący na co dzień usługi i produkty, z których korzystają miliony klientów. Cały dzień upływa na podejmowaniu tematów o najnowszych trendach m.in. w: Voice &Bot Design, Saas analytics, VR & Interaction Design, product launch strategy. Szykujemy też kilka niespodzianek.

Różnorodności
i dużego tempa

Agenda dnia powstaje rano, kiedy wszyscy prelegenci wybiorą godzinę swojej prelekcji i wpiszą tematy na barcamp board. Przed każdą turą, w krótkim pitchu prelegenci prezentują swoje tematy oraz wskazują w jakiej formie je zrealizują, m.in.: prezentacje, warsztaty, dyskusje moderowane, analizy produktu, case study, prezentacja metod badawczych. Każdy prelegent ma do dyspozycji 30 min na wystąpienie i pytania od uczestników. Jedna sala jest zarezerwowana dla English speakerów. Ty decydujesz na którą z 6 prelekcji idziesz.

300+
OSÓB
2 języki
polski
i angielski
100%
dobrej
energii

Q&A

Jak mogę zapłacić za ProductCamp?

Jeśli kupujesz bilet na piątkowe warsztaty (upoważnia do wejścia również na sobotni camp) nie ma innego sposobu płatności niż przelew bankowy. Jeśli kupujesz bilet tylko i wyłącznie na sobotni barcamp istnieją inne sposoby płatności, które obsługuje Evenea. W przypadku pytań prosimy o kontakt na tickets@productcamp.pl

Czy wystawiacie faktury VAT?

Tak. Po zamówieniu biletów na warsztaty wysyłamy emailem fakturę pro-forma, którą należy opłacić w ciągu 5 dni. Nieopłacenie faktury na czas oznacza anulację zamówienia. Po zaksięgowaniu płatności wystawiamy fakturę zaliczkową, a po zakończeniu ProductCampa fakturę końcową. Dużo tych faktur? No cóż... przepisy.

O co chodzi z tym barcampem? Dlaczego nie ma agendy?

Celem wydarzenia jest wymiana doświadczeń, networking i dobra zabawa. Formuła barcampu polega na tym, że nikt wcześniej nie selekcjonuje wystąpień, nie ma formalnego “call for papers”, czy z góry ustalonej agendy. Każdy uczestnik ma szansę opowiedzieć o swoich doświadczeniach, zrobić prezentację, czy poprowadzić sesję dyskusyjną. Motto barcampu to “No spectators. Only participants”. Organizatorzy zapewniają sale, smaczny lunch i animują imprezę, ale agendę dnia układają sami uczestnicy. Program powstaje o 8.30 rano, gdzie prowadzący prezentacje rozwieszają swoje tematy na barcamp boardzie. Przygotowaliśmy dla Was blisko 50 slotów prezentacyjnych, po 30 min każdy. Równolegle odbywać się będzie 6 sesji barcampowych, więc wybór, na co się wybrać, może być czasem niełatwy.

Jak wygląda rejestracja? Czy potrzebuję biletu?

Wstęp na barcamp mają tylko osoby, którzy opłacili wpisowe przez serwis Evenea, lub bezpośrednio u organizatora. Nie trzeba nic drukować, jedynie stawić się w Sobotę 10 Czerwca między 8.00 - 8.15 rano, żeby punktualnie o 8:30 być przy barcamp boardzie.

Czy można podjąć decyzję o zmianie warsztatu już po zakupie biletu?

Niestety nie ma takiej możliwości. Bilety dostępne online na każdy warsztat podzielone są na pule promocyjne Super Early Bird, Early Bird i Regular. Każdy warsztat i każda pula sprzedaje się w innym tempie, stąd podjęliśmy decyzję o nie wymienianiu biletów na warsztat.

Jakie są zasady zwrotu biletu?

Rezygnacja z uczestnictwa w ProductCamp oraz zwrot biletu możliwe są do dnia 26.05.2017. O chęci zwrotu należy poinformować pisząc na tickets@productcamp.pl. W przypadku zwrotu biletu, zwrot opłaty nastąpi do 14 dni roboczych. Po ww. terminie zwrot biletów nie jest możliwy.

Czy jest możliwość przekazania biletu innej osobie?

Tak. Przekazanie biletu może nastąpić nie później niż do 26.05.2017. W przypadku chęci przekazania biletu innej osobie należy poinformować nas o tym fakcie pisząc na adres tickets@productcamp.pl. W emailu należy podać dane osoby, na którą bilet ma być przekazany.

Strategic Partner

Play

Design Partner

Adobe XD

Executive Sponsors

Dynatrace
Spartez
Estimote

Associate sponsors

Polska Press
Amazon
UID8
K2

Venue Partner

patroni honorowi i medialni

Nie tylko design Dailyweb Crossweb

partnerzy