RÓWNOLEGLE
W 6 SALACH
Barcamp Day to drugi dzień ProductCampa. Uczestniczą w nim osoby, które na co dzień tworzą i usprawniają produkty cyfrowe, usługi saas & e-commerce. Produktowcy, designerzy, researcherzy i analitycy dzielą się wiedzą, praktycznymi kejsami i poradami jak projektować i budować lepsze produkty.
Na Barcamp Day planujemy ponad 50 prelekcji. W 6 salach prelegenci poprowadzą równoległe sesje o różnorodnej formule.
W wydarzeniu biorą udział praktycy z całej Polski i Europy, tworzący na co dzień usługi i produkty, z których korzystają miliony klientów. Cały dzień upływa na podejmowaniu tematów o najnowszych trendach m.in. w: Voice &Bot Design, Saas analytics, VR & Interaction Design, product launch strategy. Szykujemy też kilka niespodzianek.
Agenda dnia powstaje rano, kiedy wszyscy prelegenci wybiorą godzinę swojej prelekcji i wpiszą tematy na barcamp board. Przed każdą turą, w krótkim pitchu prelegenci prezentują swoje tematy oraz wskazują w jakiej formie je zrealizują, m.in.: prezentacje, warsztaty, dyskusje moderowane, analizy produktu, case study, prezentacja metod badawczych. Każdy prelegent ma do dyspozycji 30 min na wystąpienie i pytania od uczestników. Jedna sala jest zarezerwowana dla English speakerów. Ty decydujesz na którą z 6 prelekcji idziesz.
300+Jeśli kupujesz bilet na piątkowe warsztaty (upoważnia do wejścia również na sobotni camp) nie ma innego sposobu płatności niż przelew bankowy. Jeśli kupujesz bilet tylko i wyłącznie na sobotni barcamp istnieją inne sposoby płatności, które obsługuje Evenea. W przypadku pytań prosimy o kontakt na tickets@productcamp.pl
Tak. Po zamówieniu biletów na warsztaty wysyłamy emailem fakturę pro-forma, którą należy opłacić w ciągu 5 dni. Nieopłacenie faktury na czas oznacza anulację zamówienia. Po zaksięgowaniu płatności wystawiamy fakturę zaliczkową, a po zakończeniu ProductCampa fakturę końcową. Dużo tych faktur? No cóż... przepisy.
Celem wydarzenia jest wymiana doświadczeń, networking i dobra zabawa. Formuła barcampu polega na tym, że nikt wcześniej nie selekcjonuje wystąpień, nie ma formalnego “call for papers”, czy z góry ustalonej agendy. Każdy uczestnik ma szansę opowiedzieć o swoich doświadczeniach, zrobić prezentację, czy poprowadzić sesję dyskusyjną. Motto barcampu to “No spectators. Only participants”. Organizatorzy zapewniają sale, smaczny lunch i animują imprezę, ale agendę dnia układają sami uczestnicy. Program powstaje o 8.30 rano, gdzie prowadzący prezentacje rozwieszają swoje tematy na barcamp boardzie. Przygotowaliśmy dla Was blisko 50 slotów prezentacyjnych, po 30 min każdy. Równolegle odbywać się będzie 6 sesji barcampowych, więc wybór, na co się wybrać, może być czasem niełatwy.
Wstęp na barcamp mają tylko osoby, którzy opłacili wpisowe przez serwis Evenea, lub bezpośrednio u organizatora. Nie trzeba nic drukować, jedynie stawić się w Sobotę 10 Czerwca między 8.00 - 8.15 rano, żeby punktualnie o 8:30 być przy barcamp boardzie.
Niestety nie ma takiej możliwości. Bilety dostępne online na każdy warsztat podzielone są na pule promocyjne Super Early Bird, Early Bird i Regular. Każdy warsztat i każda pula sprzedaje się w innym tempie, stąd podjęliśmy decyzję o nie wymienianiu biletów na warsztat.
Rezygnacja z uczestnictwa w ProductCamp oraz zwrot biletu możliwe są do dnia 26.05.2017. O chęci zwrotu należy poinformować pisząc na tickets@productcamp.pl. W przypadku zwrotu biletu, zwrot opłaty nastąpi do 14 dni roboczych. Po ww. terminie zwrot biletów nie jest możliwy.
Tak. Przekazanie biletu może nastąpić nie później niż do 26.05.2017. W przypadku chęci przekazania biletu innej osobie należy poinformować nas o tym fakcie pisząc na adres tickets@productcamp.pl. W emailu należy podać dane osoby, na którą bilet ma być przekazany.